onsdag 9 februari 2011

Valpar till salu!



Författare: Siv Widerberg


Genre: Hundar, vänskap och "spänning"


Handling: En dag ser Maihsa en väska med
en massa gulliga valpar men när hon tittade
närmare märkte hon att valparna var halvdöda.
När två vuxna hotade henne så var hon övertygad
om att de var hundsmugglare och tillsammans
med hennnes kompisar Enea och Anton tänker
hon ta fast de!
Betyg: Jag tycker att boken är perfekt för människor som
gillar lite mindre spännande böcker. Själv tycker jag inte
om den här boken. Den var den mest tråkiga boken jag har läst.
det händer absolut ingeting. Men jag rekommendera den här
för andra människor.
så mitt betyg är 0.5/5 diamanter
Av: Emelie

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj... va tråkigt att du tycker att boken är dålig jag tycker den låter spännande..

Anonym sa...

jag ska nog läsa den:):):):):):)

Anonym sa...

Bra skrivet. Precis som du säger så har man olika smak. Tänk på att man också lär sig mkt på att läsa böcker som man inte gillar. //Fröken Johanna

Superbloggarna sa...

boken är den bästa du har läst det vet jag hahahaaha:D