fredag 27 april 2012

Brev


Hej !


Tänker på dig hela tiden och varför inte skicka en liten hälsning från USA då? Jag har det bra, vädret här är helt underbart.Får visa bilder när jag kommer hem, Men jag åt åt jag något dåligt kött för ungefär 3 timmar sen, du-vet det är ju tidsskillnad här alltså några timmar bakåt från hemma.Men i alla fall så åt jag köttet och det var inte så bra satt jag får tillbringa kvällen hemma på hotellrummet tillsammans med pappa.Tur egentligen för annars hade jag inte kunnat skriva det här!så stort och mycket affärer här, vill nästan inte hem.Vem vet, det kanske slinker ner en sak till dig i resväskan?Ikväll nu så ska jag äta på mc-donalds som ligger typ 100m ifrån hotellet. För alla dom andra är nån annanstans så det blir bara jag och pappa.Imorgon ska vi gå på stan och shoppa och åka runt och bara njuta av centrum.Sen på tisdag ska vi kolla på twin towers. Vet inte om jag kommer kunna skriva till dig nått mera men jag försöker så gott jag kan! Du är mitt allt och jag tänker på dig varje sekund, Speciellt nu när jag inte får höra din röst!  Mvh / Lars



Av Jonathan 

Inga kommentarer: